Hoe plaats ik een bestelling?

Bestellen op onze website is gemakkelijk en zo gebeurd.

Kies je favoriete product, kies de perfecte maat en plaats het product in het winkelmandje.

Je kunt de producten in de winkelwagen altijd aanpassen of verwijderen.

Bestellen kan met en zonder een account. Een account zorgt ervoor dat een volgende bestelling nog gemakkelijker en sneller te plaatsen is.

Laat je gegevens achter, kies je favoriete betaalwijze en wij gaan met jouw bestelling aan de slag!

Heb je tussendoor vragen? Stel ze via de chat, of neem telefonisch contact met ons op!

Meer weten? HIER vind je meer informatie over het bestellen van onze raamfolies.


Hoe kan ik betalen?

In onze webwinkel kan je veilig en snel betalen via:

  • iDEAL
  • PayPal
  • SofortBanking / DIRECTebanking
  • Bancontact / Mister Cash
  • Visa / Mastercard
    Of na overleg, vooraf overmaken via de bank.

Er zijn geen extra kosten verbonden aan onze verschillende betaalmethoden.


Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten verschillen per product. Deze prijs wordt in de winkelmand verrekend.
Bestellingen boven € 75,00 worden gratis verzonden (binnen Nederland en Bëlgie).

Heb je meer vragen over de exacte verzendkosten per land en over levertijden? Kijk dan op de pagina levertijd & verzending.

Wat is de levertijd van mijn product?

Wij proberen onze bestellingen altijd binnen 1 werkdag te verzenden.
Pakketten binnen Nederland & België hebben hierdoor een levertijd van 1-2 werkdagen (m.u.v. feestdagen).

Track & Trace

Alle pakketten krijgen van ons een track&trace code zodat we de pakketten goed in de gaten kunnen houden. Je krijgt hier een e-mail van zodra we het pakket verzenden.

Brieven krijgen geen track&trace code. Kleine stickers zoals auto, fiets- en scooter stickers of kite-reparatie-stickers worden verzonden in een enveloppe. Hiervan ontvang je wel een bericht van ons zodra we deze naar je opsturen.

Kan ik mijn bestelling ophalen?

Het is niet mogelijk om producten bij ons af te halen.

Schilderijen zijn hierop een uitzondering. Deze mag je eerst komen bekijken voordat je deze koopt. Neem hiervoor contact met ons op om het beste moment te kiezen.

Hoe worden producten verpakt?

De producten worden verpakt op de beste manier per product.

Kleine stickers worden verzonden in een stevige enveloppe, grotere stickers worden verzonden in een platte doos die door de brievenbus past of opgerold in een lange doos.

Raamfolies rollen we voorzichtig op, wikkelen we in met een dun schuim om de folie te beschermen en worden in lange dozen verzonden.

Houten wanddecoraties worden ingepakt in onze eigen doos met een extra kartonnen versteviging om de houten wanddecoratie goed te beschermen. Nog leuker om uit te pakken dus!

Schilderijen worden ingewikkeld met schuim, inpakpapier en meerdere lagen karton om er zeker van te zijn dat het product niet zomaar beschadigd.

Kan ik een bestelling als cadeau in laten pakken?

Alle bestellingen worden met liefde ingepakt waardoor elke bestelling een feestje is om uit te pakken.
Wil je dat beetje extra liefde toevoegen? Laat het ons weten in de opmerking en we sturen de factuur naar je toe via de mail en voegen dit niet toe aan het pakket.

International Shipping

It is possible to ship your order to other countries. Please send an email to us so we can provide the exact shipping costs for your international order and send you the information that you need!


Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat nu?

Heb je van ons een track & trace code ontvangen? Misschien is het pakket zoek geraakt bij de vervoerder.

Heb je jouw bestelling 3 werkdagen geleden geplaatst en heb je nog niks gehoord? Neem dan contact met ons op. We gaan het uitzoeken!

Mijn bestelling is beschadigd aangekomen, wat nu?

Maak direct een foto van de verpakking en van de beschadiging van het product waarop de beschadigingen allemaal goed te zien is.

Neem zo snel mogelijk contact met ons op en stuur ons de foto’s, dan gaan we dat natuurlijk voor je oplossen!

Kan ik mijn product retourneren?

Raamfolies kunnen niet worden geretourneerd. Deze worden speciaal op maat gemaakt en kunnen hierdoor niet retour worden genomen.

Andere producten die in de originele verpakking zitten en ongebruikt zijn mogen binnen 14 dagen retour worden gestuurd. De verzendkosten hiervan zijn voor eigen rekening.

Meer lezen? Kijk HIER


Kan ik jullie producten inkopen voor wederverkoop?

Dat kan zeker! Neem contact met ons op en we gaan kijken wat we met elkaar kunnen doen. We bereiden graag een wholesale offerte voor!

Ik heb een bedrijf buiten Nederland, kan ik een 0% BTW-factuur ontvangen?

Dat is mogelijk! Wanneer de bedrijfsgegevens inclusief het BTW-identificatienummer in worden gevuld tijdens het plaatsen van de bestelling zal dit automatisch worden verrekend en vermeld worden op de factuur.


Ik heb een vraag over raamfolie / houten wanddecoratie / een ander product.

Vragen over onze raamfolies zijn HIER te vinden.

Heb je vragen over andere producten? Neem contact met ons op! Je kunt met ons mailen, chatten, whatsappen en bellen.
Al onze contactgegevens zijn HIER te vinden. We proberen je vraag zo snel mogelijk te beantwoorden.

 

© 2011 - 2021 Uniquewinkel | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel